Archív po měsících: Červen 2018

Červen v 2. oddělení ŠD

V měsíci červnu jsme dokončili celoroční hru – povídali jsme si o životě zvířat, o rostlinách, které žijí na louce i v lese.

Den dětí jsme oslavili sladkou dobrůtkou. Připravili jsme si tvarohový dezert “Míša”, který nám všem ohromně chutnal.  Čtěte dále

Červen v 1. oddělení ŠD

„Prázdniny se blíží“, pod tímto názvem jsme zahájili náš poslední měsíc ve školní družině. Nejdříve jsme dokončili bylinkové zápichy, kterými jsme potěšili hlavně naše maminky. Své znalosti jsme si změřili v „myslivecké sazce“ – hledali jsme správné odpovědi na hádanky a poznávali jsme ptáky a ostatní zvěř našich polí a lesů. Čtěte dále

Konec školního roku 2017 – 2018 v MŠ

Za celý kolektiv mateřské školy děkuji rodičům a jejich dětem za dárečky, kytičky a hlavně krásná slova díků za naši péči a vzdělávání v naší mateřince. Poděkování patří také za jakoukoliv pomoc a podporu  obecnímu úřadu, sponzorům i veřejnosti při konání našich akcí. Já osobně děkuji všem, s kterými jsem mohla spolupracovat a setkávat se  při běžném provozu, ale i při vzájemných rozhovorech.  Přeji všem krásnou dovolenou strávenou v kruhu rodinném plnou slunečných dnů. Čtěte dále

Rozloučení s deváťáky na OÚ

Pěkné slavnostní chvíle prožili žáci obou devátých ročníků předposlední den své školní docházky na základní škole. Ve čtvrtek 28. června  se sešli na Obecním úřadě v Dolních Bojanovicích, kde je přivítala paní starostka Eva Rajchmanová a paní matrikářka Iveta Vachůnová. Čtěte dále

Výlety na 2. stupni

Od konce května třídy druhého stupně vyjížděly na třídní výlety. Směry to byly různé. Šesťáci se vydali do Zlína na 58. ročník Filmového festivalu pro děti a mládež. Samozřejmě je čekaly zajímavé filmy a následně možnost klást otázky hercům, kteří se po promítání objevili na jevišti, navštívili filmovou uličku, dům České televize, autogramiádu zajímavých osobností… Čtěte dále

Úspěšný triatlon

Tradiční vracovský triatlon se letos konal již po osmnácté v řadě. 21. 6. 2018 se 12 reprezentantů vydalo na kole do Vracova, kde se druhý den závodilo. Ne všichni však šlapali na kole, poněvadž někteří z nich se zúčastnili večer před závodem ještě koncertu ZUŠ. Akce byla velmi povedená, a to i přes večerní déšť. Ani ten nás neodradil od společného sportování a dobré nálady. V den závodu nám počasí přálo a přispělo k zisku šesti medailí. Čtěte dále

Výlety na 1. stupni

Školní výlety 1. stupně byly i v letošním roce zábavné a zajímavé. A kam třídy cestovaly? Naši nejmladší navštívili zámek Milotice. Oblékli se do dobových kostýmů, prohlédli zámek, kde se setkali s kněžnou a navštívili zámeckou zahradu. Čtěte dále

Pasování na čtenáře

Už je to téměř rok, kdy k nám do školy přišli naši prvňáčci. A vidíte, v úterý 19. 6. byli slavnostně pasováni na čtenáře.

Byla to ale cesta nelehká. Učili se poznávat, číst písmenka, slabiky, slova, věty a svou pílí a snahou jsou z nich dnes čtenáři, kteří dokážou přečíst knížku. Za své úsilí byli odměněni a v obecní knihovně pasováni na čtenáře. Čtěte dále

Jazyk webu
Archivy
Počet přístupů

počítadlo.abz.cz

Počet unikátních návštěv a zobrazení jednotlivých stránek od 14. 2. 2015.