Škola v přírodě

V neděli 6. 5. jsme s našimi čtvrťáky vyrazili vstříc novým zážitkům na Školu v přírodě. V RS Kopánky uprostřed krásné přírody Bílých Karpat jsme se v čase přesunuli do středověku a společně zde strávili pět dnů. A co všechno jsme podnikali? To se můžete dočíst v úryvcích  Hradních listů, které  sepsaly v průběhu našeho pobytu samy děti:

Neděle 6. 5. 2018

Stojíme před školou na parkovišti a čekáme na autobus, který právě přijíždí. Rozloučili jsme se s rodiči a dali věci do autobusu. Vyjíždíme a máváme. Jedeme dlouho. Ale nakonec jsme se dočkali. Jsme v Bílých Karpatech na Kopánkách. Vybalili jsme se a šli na večeři. Po večeři si jdeme prohlédnout areál. A hrajeme vybiku. Pak nás paní učitelka rozdělila do družstev  (rodů). Každý rod si dal jméno a namaloval svůj erb. Po malování jsme se dívali na pohádku o středověku. Ale jelikož jsme byli všichni unavení, šli jsme spát. Ráno nás totiž čekal nabitý den.

Pondělí 7. 5. 2018

V osm hodin nás zavolali na snídani. Potom jsme šli hrát na louku první hru. Hledáme písmenka v trávě a luštíme křížovku. Po obědě máme odpolední klid. Píšeme dopisy a pohlednice. Potom jsme hráli další hru. Hledali jsme otázky a zapisovali odpovědi. Potom jsme si stavěli hrady. A taky jsme hráli vybíjenou a přitom jsme si odbíhali hrát na hřiště nebo fandili. Večer jsme měli táborák. Zpívali jsme si a Anička nás naučila nový tanec. Už jdeme spát a těšíme se na zítřek.

Úterý 8. 5. 2018

Ráno po snídani jsme vyrazili na výšlap. Vyšli jsme na kopec a brzy byla silnice. Udělali jsme dvojičky a pokračovalo se. Brzy jsme přišli k lesu, kde jsme se vydali po zelené značce. Hurááá, už jsme tady, u rozhledny Velkého Lopeníku. Všichni jsme se těšili na řízeček. Pak jsme vylezli 102 schodů a byli jsme TAM! Aby toho nebylo málo, vykoupili jsme jim skoro celý obchod. Aspoň měli tržbu:-) Cesta zpátky byla o něco lepší. Řízek už jsme měli v sobě a šlo se z kopečka. Taky nás chytl déšť a museli jsme si dát plášťenky…nóóó…než jsme si je dali, bylo po dešti. Přišli jsme na chatu a byli jsme rádi, že jsme na místě. Děkujeme také paní učitelkám, že to s námi vydržely a měli pevné nervy. DĚKUJEME! Výlet se nám moc a moc a moc  moc moc líbil.

Středa 9. 5. 2018

Po snídani kluci vyráběli štíty a holky pletly čelenky. Odpoledne se před hotelem objevil autobus, všichni jsme si do něj nastoupili a vyjeli do akvaparku, na který jsme se moc těšili. Nejvíc jsme si oblíbili tobogán a divokou řeku. I některé paní učitelky se odvážily sjet dolů tobogánem. Večer si každý rod připravil scénku a písničku. Zahráli jsme si hru a když se setmělo, vyrazili jsme na stezku odvahy a poté šli spát.

Čtvrtek 10. 5. 2018

Po snídani jsme šli ven dělat středověký turnaj. Moc se nám líbil. Bylo tam hodně stanovišť. Odpoledne jsme hráli šátkovanou, večer byl závěrečný středověký bál s pasováním na rytíře a dvorní dámy. A na závěr jsme se šli koukat na hokej. Paní učitelky, děkujeme, že jste pro nás udělaly dobré hry. Na tenhle týden nikdy nezapomeneme. Děkujeme!!!

Já také děkuji všem rodičům za přípravu svých dětí, výrobu krásných středověkých kostýmů, všem sponzorům za dárky a sladkosti, které nám pro děti věnovali a SRPDŠ za příspěvek na dopravu. Velký dík patří  mým  kolegyním M. Jaškové, M. Čížkové a E. Králíkové za pomoc při přípravě a průběhu celé školy v přírodě a také všem dětem, které si společně s námi těch pět společných dnů užily.

Mgr. Magda Svobodová

Archivy
Počet přístupů

počítadlo.abz.cz

Počet unikátních návštěv a zobrazení jednotlivých stránek od 14. 2. 2015.